31.12.2012 – bylo o.s. Malý strom převedeno na účet Zrnek (bohužel nedopatřením na účet BabyKlokánků) 8.308,- Kč, vybrané v rámci akce Pečení pro děti v Brně, které probíhalo 8.12.2012 pro Zafu.
27.12.2012 – proběhl v porodnici U Apolináře (v rámci projektu BabyKlokánci) rodičovský klub, na kterém byly předány věci ze sbírek (včetně sbírky pořádané na Baby-Café). Podrobnosti můžete najít ZDE. Děkujeme všem, kdo se na této sbírce podílí.
20.12.2012 – o.s. Malý strom provedlo vyúčtování Pečení pro děti v Brně, které probíhalo 8.12.2012. Celý výtěžek 8.308,- Kč bude převeden na účet Zafu. Ještě jednou děkujeme všem, kdo se na této akci podílel.
18.12.2012 – uhrazena asistence pro Daníka 4.320,- Kč.
17.12.2012 – uhrazena asistence pro kluky Zafu 3.420,- Kč.
6.12.2012 – začal v porodnici U Apolináře (v rámci projektu BabyKlokánci) fungovat rodičovský klub. Každý čtvrtek od 13:30 se mohou rodiče dětí hospitalizovaných na neonatologickém oddělení setkat s místní koordinátorkou BabyKlokánků Evou Ratajovou (klokanice.eva@gmail.com), maminkou Bertíka a Vilíka narozených ve 24tt právě tady, a laktační poradkyní a nutriční sestrou Janou Kaledovou
5.12.2012 – uhrazena právní analýza pro projekt podpora porodních asistentek ve výši 25.000,- Kč plus 5.000,- Kč DPH.
4.12.2012 – uhrazena asistence pro Sáru a Kubíka 11.800,- Kč.
4.12.2012 – uhrazena asistentka pro Klárku za měsíc listopad ve výši 800,- Kč.
27.11.2012 – uhrazeny léky a doplňky stravy pro Daníka ve výši 5.152,70 Kč.
27.11.2012 – o.s. Malý strom provedlo vyúčtování Pečení pro děti v Brně, které probíhalo 24.11.2012. Celý výtěžek 10.098,- Kč bude převeden na účet BabyKlokánků. Suma bude použita na nákup potřebných pomůcek pro nemocnici Na Obliním trhu v Brně, jak bylo společně s o.s. Malý strom dohodnuto. Ještě jednou MOC děkujeme všem, kdo se na této akci podílel.
27.11.2012 – navázána spolupráce s Městskou knihovnou Ladislava z Boskovic v rámci projektu BabyKlokánci. Při této knihovně již pátým rokem fungují kurzy ručních prací – výrobky vytvořené při těchto kurzech poputují naším prostřednictvím do nemocnic.
24.11.2012 – proběhla v Brně v Galerii Vaňkovka akce Pečení pro děti v Brně, výtěžek ze které bude věnován na projekt BabyKlokánky. O tom, jaká suma byla vybrána vás budeme informovat. Bližší informace najdete ZDE.
22.11.2012 – uhrazen ohřívač lahví pro neonatologické oddělení Nemocnice Písek ve výši 905,- Kč v rámci projektu BabyKlokánci.
22.11.2012 – uhrazena asistentka pro Daníka ve výši 4.320,- Kč.
22.11.2012 – převedeno zpět z účtu Zafu na účet Klárky 5.000,- Kč.
22.11.2012 – byla uzavřena dohoda s o.s. Malý strom o tom, že výtěžek z akce Pečení pro děti v Brně organizované tímto občanským sdružením dne 8.12.2012 v Galerii Vaňkovka v Brně půjde na podporu krátkodobého projektu na pomoc Zafu a jejím klukům.
21.11.2012 – I letos je možné podpořit projekty Zrnek zakoupením kalendáře na rok 2013. Nabízíme tři druhy – stolní, nástěnný a plánovací. Více informací najdete ZDE.
21.11.2012 – bylo po důkladném přezkoumání rozhodnuto, že převod pěti tisíc z účtu dlouhodobých projektů ve prospěch Zafu, uskutečněný 12.11.2012, nebyl správný, protože nelze převádět finanční prostředky mezi sbírkou dlouhodobých projektů a sbírkou krátkodobých projektů. Proto tyto peníze převedeme zpátky na účet dlouhodobých projektů. Tímto se omlouváme všem zainteresovaným za způsobené problémy.
18.11.2012 – Rada sdružení rozhodla o požádat o rozšíření hodin asistence, které lze proplatit z 8 hodin na 30 hodin za dítě na týden (doposud schválených 8 hodin asistence týdně je pro Sáru a Kubíka vzhledem ke závažnosti jejich onemocnění nedostačující)
12.11.2012 – byla uzavřena dohoda s o.s. Malý strom o tom, že výtěžek z akce Pečení pro děti v Brně organizované tímto občanským sdružením dne 24.11.2012 v Galerii Vaňkovka v Brně půjde na BabyKlokánky a bude podpořena brněnská nemocnice Na Obilním trhu.
12.11.2012 – převedeno z účtu Klárky na účet Zafu 5.000,- Kč.
12.11.2012 – uhrazena asistentka pro Klárku za měsíc říjen ve výši 1.200,- Kč.
10.11.2012 – byly v rámci projektu BabyKlokánci předány na neonatologickém oddělení Nemocnice v Písku předány materiální dary.Podrobnosti najdete ZDE.
9.11.2012 – Rada sdružení rozhodla o ukončení vyhlášených VS pro sbírku BabyKlokánků. Pracujeme na splnění dosavadních závazků a uvažujeme do budoucnosti vyhlásit zvláštních VS přímo pro jednotlivé nemocnice, se kterými spolupacujeme (proto zachováváme jediný VS a to VS 8888 pro nemocnici v Českých Budějovicích).
9.11.2012 – byl vyhlášen nový účel sbírky pro Klárku (původně schválený vozík byl poskytnut třetí stranou), a to příspěvek na antidekubitní matraci (10.000,- Kč).
8.11.2012 – byl vyhlášen nový krátkodobý projekt – sbírka na podporu budoucí maminky dvojčátek, která se ocitla v těžké životní situaci. Podrobnosti najdete ZDE. Sbírka je vyhlášena do 30.1.2013.
5.11.2012 – byly v rámci projektu BabyKlokánci předány na neonatologickém oddělení nemocnice v Českých Budějovicích peřinky, ušité dobrovolníky z řad uživatelek BC z materiálu zakoupeného naším sdružením. Podrobnosti najdete ZDE.
30.10.2012 – byl vyhlášen nový krátkodobý projekt – sbírka na asistenci pro kluky Zafu. Podrobnosti najdete ZDE. Sbírka je vyhlášena do 30.6.2013.
24.10.2012 – byl schválen nový účel sbírky pro Klárku, a to příspěvek na nový mechanický vozík (25.000,- Kč)
19.10.2012 – byl vyhlášen nový krátkodobý projekt – sbírka na podporu rodiny Norreen v jejich nelehké životní situaci. Podrobnosti najdete ZDE.
18.10.2012 – byl vyhlášen nový krátkodobý projekt – sbírka na inhalátor pro Davídka s cílovou částkou 20.000,- Kč.
16.10.2012 – byla vyhlášena sbírka 127 přání podrobnosti najdete ZDE a na Facebooku.
16.10.2012 – proběhlo setkání koordinátorky našeho projektu BabyKlokánci s MUDr. Klárou Klenkovou, vedoucí lékařkou neonatologickéh oddělení nemocnice Na Bulovce.
12.10.2012 – uhrazena asistentka pro Daníka ve výši 3.360,- Kč.
12.10.2012 – uhrazena asistentka pro Klárku ve výši 920,- Kč.
12.10.2012 – uhrazeny soudní výlohy z projektu na Podporu porodních asistentek ve výši 10.000,- Kč.
1.10.2012 – byly v rámci projektu BabyKlokánci předány na neonatologickém oddělení nemocnice v Českých Budějovicích zavinovačky z IRMA plédů, zakoupených naším sdružením a také čepičky a bačkůrky vyrobené dobrovolníky. Podrobnosti najdete ZDE.
1.10.2012 – dnešním dnem je možno na projekt BabyKlokánci vybírat finanční příspěvky i prostřednictvím speciálně zřízené dárcovské SMS a to ve tvaru DMS BABYKLOKANCI na tel.č. 87 777. Podrobnosti najdete ZDE.
25.9.2012 – proběhla v Českých Budějovicích benefiční lekce Bikram jógy. Výtěžek bude věnovám BabyKlokánkům. Bližší informace se dočtete ZDE.
19.9.2012 – nám bylo předáno rozhodnutí Magistrátu Hlavního města Prahy o rozšíření sbírky s možností využít telefonní linku.
12.9.2012 – uhrazena látka na ušití povlaků pro BabyKlokánky ve výši 2.136,- Kč
3.9.2012 – vyhlášena sbírka věcí pro BabyKlokánky bližší informace můžete zjistit ZDE.
3.9.2012 – uhrazen nákup plédů IRMA pro BabyKlokánky ve výši 435,- Kč.
3.9.2012 – převedeno 55.140,- Kč z účtu pro krátkodobé projekty na účet pro dlouhodobé projekty ( Sára a Kubík).
3.9.2012 – uhrazena asistentka pro Klárku za měsíc červen 2012- ve výši 3.040,- Kč.
30.8.2012 – schválen nový účel sbírky pro Daníka, a to: asistence, průběžně doplňky stravy, léky nehrazené pojišťovnou a pleny
24.8.2012 – schváleno Magistrátem Hlavního města Prahy vyúčtování sbírky.
23.8.2012 – nám bylo předáno rozhodnutí Magistrátu Hlavního města Prahy o rozšíření dlouhodobých sbírek o Sáru a Kubíka.
18.8.2012 – valná hromada přijala za členku kontrolní komise Zuzanu Juppovou.
31.7.2012 – uhrazena asistentka pro Klárku za měsíc červen 2012- ve výši 3.040,- Kč.
25.6.2012 – uhrazena asistentka pro Klárku za měsíc květen 2012- ve výši 3.360,- Kč.
14.6.2012 – uhrazeno příslušenství ke kočárku pro Makulku – ve výši 4.698,- Kč.
4.6.2012 – schválen nový účel sbírky pro Makulku – příslušenství ke kočárku ve výši 5.000,- Kč.
4.6.2012 – uhrazena postýlka pro Daníka ve výši 7.890,- Kč.
4.6.2012 – byly schváleny nové účely sbírky pro projekt BabyKlokánci. O podrobnostech se dočtete zde.
30.5.2012 – ukončila pro o.s. Zrnka svou činnost hlavní koordinátorka BabyKlokánků Ivana Antalová. Tímto jí děkujeme za dosavadní spolupráci a přejeme vše dobré do dalších dní a další činnosti.
17.5.2012 – uhrazena asistentka pro Klárku za měsíc květen 2012- ve výši 3.200,- Kč.
11.5.2012 – nákup pomůcek pro ošetřování ran pro Makulku ve výši 1.620,- Kč.
10.5.2012 – uhrazena faktura pro BabyKlokánky za pomůcky pro nemocnici Krnov (křesla + podnožky, deky, osušky) ve výši 18.718,- Kč.
18.4.2012 – čerpáno z krátkodobých projektů na asistenci pro Sáru a Kubíka ve výši 10.556,- Kč.
17.4.2012 – schváleno čerpání sbírky z krátkodobé podpory na asistenci pro Sáru a Kubíka ve výši 10.556,-Kč.
7.3.2012 – schválen nový účel pro Juliánku – autosedačka
28.2.2012 – rada sdružení odhlasovala změnu adresy na Wiedermannova 1406/4, 158 00, Praha 5
21.2.2012 – proplacena faktura za asistenci Kubíkovi a Sárince za měsíc leden v hodnotě 11.480,-Kč
20.2.2012 – proplaceny léky pro Daníka v hodnotě 3.873,- Kč
17.2. 2012 byla porodnici v Mostě předána odsávačka mateřského mléka Medela Symphony zakoupená ze sbírky Zrnek – projekt BabyKlokánci
9.2.2012 byla uhrazena podložka pro Juliánku ve výši 3 873,- Kč.
9.2.2012 odesláno na účet Saary celý výtěžek sbírky, celkem 23 693,- Kč.
.
.
.
Vyúčtování prodeje Zrnkalendářů
.
.
.
.
.
.
.
.
K 31.1.2012 byla ukončena sbírka Zrnka, o.s. – Pomoc pro Saaru
Výtěžek sbírky bude v únoru předán přímo Saaře. Tímto děkujeme všem, kdo Saaře a její rodině v jejich nelehké situaci pomohl.
.
.
Zrnka, o.s.